
KEHYn tärkein tavoite on tyytyväinen ja hyvää palvelua saanut asiakas
Mitä mieltä olet KEHYn palveluista? Kerrothan sen meille vastaamalla asiakastyytyväisyyskyselyymme.
Imatran kaupunki käynnistää uudentyyppisen pulssikyselyn aluetalouden tilanteen seurantaan.
Pulssikysely lähetetään noin 50 satunnaisesti valikoidulle imatralaiselle yritykselle joka toinen kuukausi, ja kysely on anonyymi.
Yritysten valinnassa on painotettu lisäksi kaupungin toimialarakennetta. Ensimmäinen kysely lähtee sähköpostilla Imatran Seudun Kehitysyhtiö KEHYn uutiskirjeenä tänään.
— Nykyisessä nopeatempoisessa maailmassa on tärkeää saada ajantasaista ja objektiivista tilannekuvaa aluetalouden kehityksestä. Olemme kehittämässä johdon työpöytää ja nyt käynnistettävä kysely on tärkeässä roolissa paitsi meillä Imatralla, niin myös laajemmin alueen tulevaisuutta rakennettaessa, kaupunginjohtaja Matias Hilden sanoo.
kaupunginjohtaja Matias Hilden, Imatran kaupunki, matias.hilden@imatra.fi, p. 020 617 2200
Toimitusjohtaja
Aloittavien ja toimivien yritysten neuvonta, sijoittumispalvelut, hankekehitys ja sidosryhmäyhteistyö
Antti Oravuo
antti.oravuo@kehy.fi
p. 040 721 1310
Mitä mieltä olet KEHYn palveluista? Kerrothan sen meille vastaamalla asiakastyytyväisyyskyselyymme.
Osastolla E321 ovat mukana myös Teknosafe Oy ja Jotex Works.
Imatran seutukunnan välitön matkailutulo oli vuonna 2023 yhteensä noin 61 miljoonaa euroa.
Syksyn uusi tilaisuuksien sarja on suunnattu Imatran ja Lappeenrannan seutujen yrityksille.