
KEHY käynnistää soittokampanjan yrityksiin
Soittokampanja kestää muutaman viikon. Sen aikana tavoitellaan 850 yritystä.

Palvelunumero on maakunnallinen aloittaville yrittäjille sekä työnantaja- ja yritysasiakkaille suunnattu puhelinpalvelu, jossa autetaan kaikissa yritystoimintaan liittyvissä asioissa. Numerosta saa myös palveluohjauksen esimerkiksi KEHYn yritysasiantuntijalle.
Palvelu on avoinna arkisin klo 9–12 ja takaisinsoittopalvelu arkisin klo 8–16.15.
— Mikäli emme pääse vastaamaan puheluun juuri asiakkaan soittohetkellä, niin palvelussa voi jättää takaisinsoittopyynnön. Soitamme asiakkaalle takaisin viimeistään seuraavana arkipäivänä kello 8–16.15, kertoo Etelä-Karjalan työllisyysalueen, kohtaanto ja yrittäjyys -tiimin tiimipäällikkö Hanna Poropudas.
Takaisinsoitot tai tekstiviestit tulevat asiakkaille 05 616-alkuisista numeroista.
KEHYn kiinteä numero 05 235 2220 on käytössä vielä tämän viikon.
— KEHYn yritysasiantuntijoiden matkapuhelinnumerot ovat edelleen käytössä, ja niihin voi soittaa meille suoraan. Kaikki yhteystietomme ovat näkyvissä KEHYn verkkosivuilla, sanoo toimitusjohtaja Antti Oravuo.

Toimitusjohtaja
Aloittavien ja toimivien yritysten neuvonta, sijoittumispalvelut, hankekehitys ja sidosryhmäyhteistyö
Antti Oravuo
antti.oravuo@kehy.fi
p. 040 721 1310
Tiimipäällikkö Hanna Poropudas,
Kohtaanto- ja yrittäjyystiimi, Etelä-Karjalan työllisyysalue
hanna.poropudas@lappeenranta.fi

Soittokampanja kestää muutaman viikon. Sen aikana tavoitellaan 850 yritystä.

KEHYn kiinteä lankanumero 05 235 2220 poistuu käytöstä 6.10.

Kysely keräsi poikkeuksellisen suuren määrän vastauksia niin Parikkalassa vierailleilta matkailijoilta kuin paikallisilta asukkailta.

Imatrankoskelta on kartoitettu HUBille sopivia liiketiloja ja tilojen remontointisuunnitelmia valmistellaan parhaillaan.