KEHYn tärkein tavoite on tyytyväinen ja hyvää palvelua saanut asiakas

Kehyn henkilökunta

Mitä mieltä olet KEHYn palveluista? Kerrothan se meille vastaamalla asiakastyytyväisyyskyselyymme.

Toivomme, että käytät arvokasta aikaasi noin viisi minuuttia ja autat meitä palvelemaan jatkossa entistä paremmin.

- Tämän anonyymin kyselytutkimuksen tavoitteena on selvittää, minkälaisia odotuksia on KEHYn yrityspalveluista ja miten palveluita voisi kehittää, sanoo KEHYn yritysasiantuntija Sven Langbein.

Kyselyyn voi vastata 31.10.2024 asti tästä linkistä:

Asiakastyytyväisyyskysely - KEHY

Kyselyyn vastanneiden kesken arvotaan 5x200 € lahjakortteja paikallisiin yrityksiin.

Jos haluat osallistua arvontaan, niin täytäthän tutkimuksen lopussa yhteystietosi. Yhteystietoja ei yhdistetä tutkimustuloksiin.

Tutkimuksen toteuttaa puolueeton tutkimusyhtiö Servitium Oy.

 

Lisätietoa:

Sven Langbein

Yritysasiantuntija

Aloittavien ja toimivien yritysten neuvonta, digineuvonta, kv-palvelut ja omistajanvaihdokset, asiantuntijaverkosto, aluekoordinaattori Suomen Yrityskummit (Etelä-Karjala)

Sven Langbein
sven.langbein@kehy.fi
p. 045 269 2000

Ajankohtaista yrityksille