
KEHY käynnistää soittokampanjan yrityksiin
Soittokampanja kestää muutaman viikon. Sen aikana tavoitellaan 850 yritystä.
Toivomme, että käytät arvokasta aikaasi noin viisi minuuttia ja autat meitä palvelemaan jatkossa entistä paremmin.
- Tämän anonyymin kyselytutkimuksen tavoitteena on selvittää, minkälaisia odotuksia on KEHYn yrityspalveluista ja miten palveluita voisi kehittää, sanoo KEHYn yritysasiantuntija Sven Langbein.
Kyselyyn voi vastata 31.10.2024 asti tästä linkistä:
Asiakastyytyväisyyskysely - KEHY
Jos haluat osallistua arvontaan, niin täytäthän tutkimuksen lopussa yhteystietosi. Yhteystietoja ei yhdistetä tutkimustuloksiin.
Tutkimuksen toteuttaa puolueeton tutkimusyhtiö Servitium Oy.
Yritysasiantuntija
Aloittavien ja toimivien yritysten neuvonta, digineuvonta, kv-palvelut ja omistajanvaihdokset, asiantuntijaverkosto, aluekoordinaattori Suomen Yrityskummit (Etelä-Karjala)
Sven Langbein
sven.langbein@kehy.fi
p. 045 269 2000
Soittokampanja kestää muutaman viikon. Sen aikana tavoitellaan 850 yritystä.
KEHYn kiinteä lankanumero 05 235 2220 poistuu käytöstä 6.10.
Tule mukaan sote-alan yrittäjien syyskahveille Hotelli Lappeeseen.
Kysely keräsi poikkeuksellisen suuren määrän vastauksia niin Parikkalassa vierailleilta matkailijoilta kuin paikallisilta asukkailta.